Zakelijke telefonie voor bedrijven die hun productiviteit en efficientie willen verhogen !
Zakelijke telefonie dat verder gaat dan telefonie. Ons communicatieplatform biedt extra functies zoals: Wachtrijen, Videoconferenties, bellen via de webbrowser, flexplekken, website live chat en call en contactcenter functies.
Onze zakelijke telefonie platform is de optimale oplossing voor bedrijven of het nu om 2 of 2.000+ mederwerkers gaat. Zakelijke telefonie is daarnaast ook ideaal bedrijven die behoefte hebben aan meer communicatie mogelijkheden met hun klanten.
Alles wat een organisatie nodig heeft in een platform:
![](https://voicesolutions.nl/wp-content/uploads/2020/09/doorverbinden.png)
Doorverbinden
Verbind gesprekken door naar collega’s. Zet gesprekken in de wacht of parkeer ze.
![](https://voicesolutions.nl/wp-content/uploads/2020/09/bel_huntgroepen.png)
Bel- & huntgroepen
Laat meerdere interne toestellen & externe nummers simultaan, of in specifieke volgorde, overgaan.
![](https://voicesolutions.nl/wp-content/uploads/2020/09/gespreksopname.png)
Gespreksopname
Neem gesprekken op en bewaar ze om ze later terug te luisteren.
![](https://voicesolutions.nl/wp-content/uploads/2020/09/vastopmobiel.png)
Mobiel & desktop integratie
Gebruik van mobiel, MAC en Windows PC om te bellen middels de gratis Linkus APP.
![](https://voicesolutions.nl/wp-content/uploads/2020/09/conferenties.png)
Web & video conferenties
Met meerdere mensen (intern/extern) telefonisch of via video vergaderen in een afgeschermde omgeving.
![](https://voicesolutions.nl/wp-content/uploads/2020/09/foorverbinden.png)
Hotdesking / Flexplek
Biedt medewerkers een flexibele werkplek. Login op een willekeurige telefoon.
![](https://voicesolutions.nl/wp-content/uploads/2020/09/bellen_webbrowser.png)
Bellen via de webbrowser
Gebruik uw webbrowser om te bellen of videogesprekken te voeren. Laat klanten contact met u opnemen direct vanuit de website
![](https://voicesolutions.nl/wp-content/uploads/2020/09/contactcenter.png)
Contact center en wachtrij
Biedt bellers een geavanceerde keuzemenu of hou ze vast in een overloop. Houdt overzicht van de wachtrij met contact center functies en wallboard
![](https://voicesolutions.nl/wp-content/uploads/2020/09/en-meer.png)
Website chat en bellen
Met onze plug-in kunt u chatten met de bezoekers van uw website. Voor nog meer interactie kunt u ze gratis laten bellen of een videocall voeren vanuit uw website.
![](https://voicesolutions.nl/wp-content/uploads/2020/09/contactcenter.png)
IVR en wachtrij
Biedt bellers een keuzemenu om snel de juiste medewerker aan de lijn te krijgen, of hou ze vast in een overloop.
![](https://voicesolutions.nl/wp-content/uploads/2020/09/hotdesking.png)
Fax & Voicemail
Ontvang fax- en voicemailberichten direct in uw mailbox.
![](https://voicesolutions.nl/wp-content/uploads/2020/09/contactcenter.png)
En nog veel meer
Muziek in de wacht, Paging/Intercom, gespreksovername, Begroetingstekst, Nederlandse teksten, Tijdschakeling.
Kijk gerust op onze speciale website www.rogertelecom.nl
voor meer informatie over onze telefonie dienst.
![20201102-Logo-Roger-Telecom-500x](https://voicesolutions.nl/wp-content/uploads/2023/01/20201102-Logo-Roger-Telecom-500x.png)