Kritische alarmen van zorgalarmering ontvangen op Gigaset DECT.

Ontvang alarmen en oproepen van bewoners via zorgdomotica systeem direct op de DECT telefoon van Gigaset. Zodra de bewoner een oproep of alarm maakt of een slimme sensor geactiveerd wordt, zal deze direct zichtbaar zijn op het scherm van de Gigaset DECT van de dienstdoende medewerker(s). Bij een urgent alarm wordt zelfs de stilte stand doorbroken, zodat u direct geattendeerd wordt van de ernst van het alarm. Door het accepteren van de alarmoproep. kan de medewerker direct communiseren met de bewoner en deze geruststellen, door direct in te bellen op de spreek/luister module. 

Koppel de brandmeldcentrale aan het zorgoproepsysteem en ontvang brandmeldingen direct op de Gigaset DECT, geheel conform de NEN2575-4 voor stil alarm. zo heeft u maar 1 handset voor meerdere functies. 

Kritische alarmen van zorgalarmering ontvangen op Gigaset DECT.

Ontvang alarmen en oproepen van bewoners via zorgdomotica systeem direct op de DECT telefoon van Gigaset. Zodra de bewoner een oproep of alarm maakt of een slimme sensor geactiveerd wordt, zal deze direct zichtbaar zijn op het scherm van de Gigaset DECT van de dienstdoende medewerker(s). Bij een urgent alarm wordt zelfs de stilte stand doorbroken, zodat u direct geattendeerd wordt van de ernst van het alarm. Door het accepteren van de alarmoproep. kan de medewerker direct communiseren met de bewoner en deze geruststellen, door direct in te bellen op de spreek/luister module. 

Koppel de brandmeldcentrale aan het zorgoproepsysteem en ontvang brandmeldingen direct op de Gigaset DECT, geheel conform de NEN2575-4 voor stil alarm. zo heeft u maar 1 handset voor meerdere functies. 

Zorgdomotica met Gigaset AML

De Gigaset AML is een essentieel hulpmiddel in verzorgingstehuizen voor het waarborgen van efficiënte en levensreddende zorg. Dankzij de integratie met de Voice Solutions messaging/alarm-server verbetert dit systeem de communicatie tussen personeel en bewoners aanzienlijk.

In noodsituaties waarin een personeelslid niet beschikbaar is om een oproep van een bewoner te beantwoorden, neemt de server het over door de oproep actief te houden en deze door te sturen naar andere teamleden. Dit garandeert een snelle en effectieve reactie, zelfs bij urgente situaties. Bovendien maakt de Gigaset AML het mogelijk om met een eenvoudige handeling een spraakverbinding tot stand te brengen, waardoor directe communicatie tussen zorgverleners en bewoners mogelijk is.

Of het nu gaat om spoedeisende situaties of dagelijkse zorgtaken, de Gigaset AML binnen de zorgdomotica draagt significant bij aan het verbeteren van de kwaliteit van zorg in verzorgingstehuizen. Het stelt zorgverleners in staat om snel te reageren op de behoeften van bewoners, wat resulteert in een veilige en comfortabele omgeving voor iedereen.

Gigaset Professional DECT-telefoons

Ontdek de veelzijdigheid van Gigaset Professional DECT-telefoons voor verpleegtehuizen: HD-audio, groot display en lange batterijduur garandeert optimale bereikbaarheid. Naadloze handover en robuust ontwerp maken ze perfect voor mobiele bedrijfscommunicatie in zorgomgevingen.

Telefoneren

Ontvang een oproep of bouw een gesprek op. Verbind een gesprek door naar een collega, hou ruggenspraak of maak een conferentie gesprek. De Gigaset Pro doet het allemaal.

Bepaal urgentie

In combinatie met de Voice Solutions zorg- en alarmserver bieden de Gigaset Professional handsets ook intelligent alarmberichtenbeheer met prioriteitsafhankelijke signalering (AML).

Meerdere functies Gigaset DECT

Met Gigaset AML DECT beschikt men over een handset voor meerdere functies, zo heeft de zorgmedewerker slechts een apparaat voor alle communicatie. Ontvang en maak telefoongesprekken van de zakelijke telefonie oplossing. Ontvang alarmen van het zorgoproep en van het zorgdomoticasysteem en communiceer met bewoners. Accepteer, weiger of escaleer alarmen. Ontvang alarmen van de brandmeldcentrale en ontruimingsinstallatie conform de wettelijke norm NEN2575.

Alarmen ontvangen

Telefoneren

OAI NEN2575

Uniek totaalpakket zorgdomotica als een dienst voor zorgorganisatie

Voice Solutions biedt met Gigset DECT een uniek totaalpakket voor zorgorganisaties. Het pakket omvat: Zorgoproepsysteem, met locatie bepaling, dekkend WiFi netwerk, telefonie voor organisatie en bewoners inclusief gesprekkosten 24/7 support en zelfs IPTV behoort tot de mogelijkheden. Alles voor een vast bedrag per appartement, per maand. (zorgdomotica as a service)

Zorgoproep systeem

Dekkend WiFi netwerk

Telefonie incl. belkosten

IP TV tot 60 zenders

24/7 service en support

Meer informatie over zorgdomotica of een offerte aanvragen? Neem gerust contact met ons op.

Wij komen graag met u in contact:

Bezoekadres

Wisselweg 33
1314 CB Almere

E-mail adres

info@voicesolutions.nl | support@voicesolutions.nl

Telefoonnummer

+31 (0)36 – 521 46 00